Medlemshefte Venelaget Olav H. Hauge nr.2/2010

Høsten 2010 overtok jeg som redaktør, etter Øystein Hide, for medlemsheftet til Venelaget Olav H. Hauge.

Første nummeret jeg var redaktør for, var nr. 2/2010. Jeg hadde bare delvis redaktøransvar, Øystein Hide hadde omtrent halvparten av stoffet klart til meg. I nummeret kan du lese dette:

Nytt frå venelaget! s.2
I Olav H. Hauge sin heim. s.3
Intervju med Johanne Marie Time Aksnes. s.6
Intervju med Erlend Nødtvedt. s.9
Eit måleri, eit dikt og to vener. s.12
Når stubbadikt fikk nemninga kortdikt eller modernisme. s.15
Referat frå årsmøte, 18. september 2010. s.22
Val for perioden 2010-2012. s.25
Årsmelding 2008-2010. s.26
Referat frå styremøte, 8. juni 2010. s.28
Vedtekter for Venelaget Olav H. Hauge. s.30
Styret og adresser. s.32
Ønsker du hefet i posten, anbefaler jeg deg å melde deg inn i Venelaget Olav H. Hauge.
Dette innlegget ble publisert i litteratur, poesi, venelaget olav h. hauge og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

